Skuteczna reklama dla zmotoryzowanych

ramki na tablice rejestracyjne

Czy wiesz, że wielkie billboardy muszą zniknąć z okolic wielkich arterii miast i miejsc, w których przebiegają drogi dla wszelkich uczestników ruchu? Wszystko dlatego, że rozpraszają kierowców i zdarza się, że są przyczyną wypadków. Z drugiej jednak strony reklama zewnętrzna jest jedną z najbardziej skutecznych. Jak więc reklamować swój produkt zmotoryzowanym w sposób niezagrażający ich życiu?

Można wykorzystać w tym celu ramki na tablice rejestracyjne. To niewielki element auta, który jednak zwraca uwagę. Przecież każdy kierowca musi patrzeć przed siebie, musi zwracać uwagę na auto jadące przed nim. Wyobraź sobie teraz miejskie korki albo zator na głównych drogach dojazdowych. Wystarczy kilka minut braku ciągłości jazdy, by albo powolna jazda wśród tłoku pojazdów mechanicznych, by kierujący musiał zachować szczególną ostrożność. Tablice rejestracyjne auta jadącego przed nim stają się wtedy centrum uwagi. Trudno nie zauważyć nie tylko numerów przypisanych indywidualnie do danego pojazdu, ale też innych informacji zawartych tuż obok. Na dodatkowych ramkach może więc znaleźć się adres siedziby firmy motoryzacyjnej, telefon do autoryzowanego serwisu, czy choćby adres strony internetowej działalności, która świadczy różnego rodzaju usługi z zakresu motoryzacji.

Taka reklama nie jest nachalna, nie rozprasza, ale jednocześnie jest skuteczna. Jest typowo informacyjna, więc szybko zostaje zapamiętana. Czasem wystarczy naniesienie samego logotypu firmy, by została zauważona, a marka rozpoznawana.

Firmy, które chcą trafić ze swoim przekazem do kierowców albo innych uczestników ruchu drogowego powinny przede wszystkim brać uwagę bezpieczeństwo. Nic dziwnego, że billboardy zostały zakazane w pobliżu ulic, bo stwarzają zagrożenie. Kierowca skupiający uwagę na wielkim plakacie nie zachowuje ostrożności, może stać się więc potencjalnym sprawcą drogowej kraksy. Ramki na tablice rejestracyjne to skromny przekaz, ale właśnie dlatego, że nie jest nachalny, spotyka się z dużą aprobatą grupy docelowej.

Dodaj komentarz